» Ajankohtaista

Neurologin luento COVID-19 ja MS

2.12.2020
Kategoriat: Yleinen

Studio MS 3.12. klo 18.00 Asiantuntija: Neurologi Juha Multanen https://tunnems.fi/studioms/ Koronavirus ja MS-tauti Koronaviruspandemia on ollut keskuudessamme jo yhdeksän kuukauden ajan. Torstaina 3.12. lähetyksessä käydään läpi Covid-19-sairauteen liittyviä perusasioita, tarkastellaan sairauden esiintyvyyttä MS-potilailla ja pohditaan aiheeseen liittyvän tietotulvan ongelmia. Lopuksi katsastetaan vielä tuoreita tietoja koronavirusrokotteeseen liittyen. Tervetuloa mukaan.

Kesätapahtuma jäsenille 5.8. – Ilmoittaudu mukaan!

Kategoriat: Tapahtuma

Yhdistys haluaa tarjota viihdettä jäsenilleen kesäisessä ja kauniissa Suomessa. Kesätapahtuma Cafe Brygganilla ke 5.8. 2020 klo 17.00. Varusteita on tarjolla, mutta oman pelastusliivin tai märkäpuvun voi ottaa mukaan. Tapahtuman ohjelma vertaistapaamista ja keskustelua live-musiikkia vesiurheilua (polvilauta, donitsi, patja) kokeilua kajakilla ruokailu Ilmoittaudu mukaan Ilmoittautumiset 27.7. mennessä Pia 040 765 0896, pia.norrbygard@gmail.com

Ohjelma MS-päivän viikolla

Kategoriat: Yleinen